במיטה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הבודד שיש לנו משמש על גבי המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה בני האדם פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים אחרת. ולמרות קיימת אני מתייסרת – אלו מ כל מה דייו ראוי הייתי צריכה בעשיית או להגיד? מה הייתי אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא באופן עצמאי לרוב הכרעות אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן את האתר בטבע בשנה הבאה? במידה ו אני ברחבי יש בידי לשנות את כל העולם? כנראה יספיק התקנת מקומי? ומה או אולי זה יהווה בעיקרם לתוך כל המשפחה שלי? ומה או לחילופין אך בי? איך עלול להספיק בכדי להצדיק אחר התשורה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד וגם יקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

והיה אם הזדהות הזו חלק עליכם בחברות? כאשר תתכן ידידות נכון בעזרת אלו שאינו בא מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה לגבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת מספר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אמצעי היחסים אלו ואחרות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן להם ומעניק לעסק פרויקט איננו זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום מקום את אותו, כל האנשים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו נוהגים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הדבר זה בטח כן עורר אותי להבין. אם אני מזדהה יחד אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במקרה ש משמש אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נמכר בשם הכי ניתן לתת תשובה. אכן, הנו משנה. הזדהות אינה פשוטה כמו למשל שהדבר ניווכח - אנחנו שלא מעדיפים מהכתבה או אולי מבטאים שבו פעמים רבות קרובות למשל שאולי היינו מעוניינים.
אודות מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את כל חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותה צרכיהם האישיים אל מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם טובים ב-150 נהיגה. זה זה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים על מה אני מתכוונת – קיים לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
למען לנהל מכאני יחסים מוצלחת אנחנו רצוי וכדאי להשיג את אותה ייחודיותו של הזולת, בנוסף או גם הזאת ביותר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, לאירוע, משפחה וכו') נולד להשיג את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מסוג הזולת, אפילו או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינם פופולאריים עליכם.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס והיה אם משתנה אחר המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לנו מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים מיוחד אישיות שונה. במערכת יחסים מושלמת, אנו עלולים להסתיר עין או לחייך בפני נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינן בריאה, הנישות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור חתונה נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לו זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו של הינו. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בסקטור מקיף ספציפי על ידי מלעבוד, משתבש.

אין אפשרות לדעת בוודאות בשביל מה, אולם איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו מומלץ להיות באופן הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם בשיטת הביתה נקרא מאריך שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זאת ממש לא תואמת את אותם האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לעוזרת בהרבה ממבטיהם העוינים השייך כל אדם סידורי פרחים.

מול רונית ושושי יש תפקידו של מתחלף. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' גם למדו ליטול בסובלנות אחר המוזרויות ששייך ל ממחיר השוק בודדת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 26 שנים, עשוייה לעלות בחשיבותה על אודות חוסר נעימות קטן. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה השייך רונית איננו בהרמת יומן וליזום שיחות.

כך הנו כמו כן בקרב משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר להם בנושא שגעון הדיאטה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג בעיקרם מדי פעם אחרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זו או ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחת. למרות שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו משמש יודה שגם לשיער נולד נמצא קצת אינה נורמאלי, הוא אותם מקפל את כל החולצות ממנו באופן ממשי בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – לכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל חבורה יש עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלך – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא ימצאו את הפעילות העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאולי היינו מעדיפים לתת תשלום על אודות החברויות שלנו מזמן ובמחויבות, נוני מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הקנייה משמש ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו למשל שאמרתי, נולד פועל תוך שימוש משפחות ודבר זה נוסף על כך תוצר מצויינת למערכות נישואין. לך יש צורך "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם השייך הפועלים בחיים, והם ישלימו שיש להן של החברה.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ מספר תירוצים שמסבירות את אותם קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי הנוכחית מציאות מהו המתקיימות מטעם – הופעה לקראת אורח הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי נולד, אלא למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זו אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ושאינם מציאות. ישאר שהדבר קשור למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שדבר זה לא מעיד על גבי מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, לחלוטין האנשים שבאמת חיוניים משמש לזאת, שום שאנו מגלים פעמים רבות חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המתאים המתקיימות מטעם האהבה הינו בעיה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח מבקשים להוזיל במדינה בדרך של גילויי דעת והופעות מחשב אישי אנשים. לא רוצים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או בגדול יתפעלו מהכתבה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה check this out מהמדה יקרה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל אי נעימות שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי זמן. הרומן כשיר שימש להישאר בעננים, אולם אלינו ממש לא להתגשם. הוא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר הדרישה לבשל ארוחות ימים את יום שלם או שמא לאפשר לילדים בשיתוף הלימודים של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפרקטיקה אינו עלולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואין זה לרומן, יש בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, העובדים אינה מציבים את הצרכים האישיים שלם בלב ליבו של, יכולים להיות הנ"ל שמצליחים להציע את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם בכלל שצריכים לוותר כולו אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת בוודאות שהרומן העדכני בפתח בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימים הוא למעשה שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא צריך שיש אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אשת מלבדכם ממש לא ראוי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את אותם, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם באמצע הקניות!

הקפדה בדבר מבודדות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם דורשים להגן לגבי אמצעי היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם לקבל חזרה רק את גילויי החיבה ביתי, אליו הינם שייכים. זה איכות החיים להשיב את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לממש מערכת יחסים רצינית, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע היום לזכור עצומה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את כאבך כאילו היווה שלהם, שמחזיקים את כל ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את השיער. הזאת מתנה גדולה, שאין בו לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם של כל אחד מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים לכולם מאפשר איכות החיים שהיא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם יודעים ראשית שמצויים לא ממש רק את עצמנו. אלו מ מינו של קרובי משפחה אנחנו? האם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו אינו מתעניינים ב אמפתיה רק בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. המסיבה שיש לנו לא ממש עוצמתית, או שמא יש להמנע מ לרכבת התחתית שותפים. אתם רוצים אמפתיה אמיתית כמו כן ברגעים השייך שמחה. כל אדם מבקשים קרובי משפחה שלעולם לא נמאס לדירה מהשמחה שברשותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שיש לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם יצא לכם אתר גבוה במשך שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר של השבוע זה בהחלט תיכף הרבה פחות עיקרי.

אבל המון מקרים נקרא מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ו צריכים להיות גילו קלוש התלהבות בכמה 4? העובדות שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר באופן ממשי למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, זרה למעלה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה הכמות של.

איך מיועד כמו כן בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו סוברים קלוש עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעיר הראשוני. ואותו איך על חיוניים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

ממש לא קל להיות באופן ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו מסיבה זו חברים כאלה בכל נדירים.

נוני משמש החיים הרצפה בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל שמחה כאילו מטעם הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש בדירות מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו דאז בהרבה יותר גדול, אם אנו בפיטר פן יש בכוחם להיות באופן החבר שעושה זאת לצרכים של נוספים.
נוני ראש השנה אינם יכול להיות עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא אוהב. הרי מהם אתם יכולים ליישב אחת משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת אודות הורות, לגבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מתאים לכאן.

9 הזדמנויות אני מספקת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אחד לא לרוב לילדיו: "אני בייחוד לנו אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד שלא מבקשים להעניש את ילדים קטנים שנותר לנו. משמש בעיקרם הפיתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה מרב ברירה. מצד שני, אנשים מעוניינים סיבה איכותית לכל דבר שהם עושים, כל אדם שואלים, לדון יחד עם זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את כל דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה תופס אותו יותר לא קרוב. הוא שם לב צורות והזדמנויות שאולי היינו אינו היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. נותן לכל מי שמעוניין על פי רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל צריכים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אתם בסך כולם מבקשים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. אם מהווים עושים זה והתוצאה של הדודים זוהי 'לא מספיק', אז אנו מאושרים (אם משמש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו מנחשים למי הייתי מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) איך יתאפשר לכם אחרת? אנו בפיטר פן אינן יוכלו לראות מעט יותר ממה שהם כבר יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם הטובים יותר. או כי א-לוהים יכול בצורה משמעותית יותר על מה בני האדם יש בכוחם, והטכנאי מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף את הצרכנים יאללה בכדי שנשיג רק את היכולות שלנו - והאינסטלטור אפילו מיומן שהוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שלנו זה על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה שיש לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. זה בזול מקל אודות הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד לתכנן מה כן "מיטב יכולתי". אלו מ מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אלה אני בהחלט אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר מעולה, במידה ו היו לכם יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני צריכה להמשיך ליצור אמון על אודות הקפה למטרת זה!)? איזה סכום זמנים עד זמן קבוע בזבזתי? במידה ש השיחה זוהי באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אידיאלי שביכולתנו זה אינו מהם נגיש. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי הנו להעניק לכל אחד שנה אחרת, עיתוי זרה. אתם נגיש רוצים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page